Pătuțuri copii - fă cea mai bună alegere !

   Orice copil va avea nevoie de un patut frumos, comod, in care sa se poata juca si in care sa fie in perfecta siguranta. Dupa numeroase cautari, am gasit site-ul Bekid, un magazin preferat de mii de parinti,

   Accesand site-ul, am cautat cat mai rapid un patut pentru  copil. Uitandu-ma pe aceasta categorie, am constatat ca exista atat de multe patuturi frumoase, incat nu stiam pe care din ele sa il aleg. Intr-un final, am ajuns sa ma rezum la 2 produse, urmand a face o comparatie intre ele pentru a lua decizia corecta.

   Primul produs pe care m-am uitat a fost "Patut Copii Din Lemn KLUPS TEDDY WITH STARS Cires".  Veti gasi mai jos o imagine cu acest produs.

Acest patut mi-a atras atentia prin faptul ca suportul saltelei este reglabil pe trei nivele, are o dimensiune ideala ( 120cm lungime si 60cm latime ), iar aspectul este potrivit decorului camerei copilului.
Patutului i se poate atasa si un sertar culisabil pe rotile, care se dovedeste a fi util pentru depozitarea hainutelor copilului.

Pe de alta parte, stiind ca beneficiez de 24 de luni de garantie, am zis ca acest produs ar reprezenta alegerea ideala.

Dupa ce am verificat aceste date, am observat mai jos comentariile celor care au cumparat acest produs. Persoanele care l-au cumparat il lauda, afirmand ca arata mai bine decat in poze, este foarte confortabil, cumparatorii sustin ca au facut o alegere foarte buna. De altfel, ei lauda si site-ul Bekid pentru seriozitatea lor si pentru faptul ca au "cele mai frumoase patuturi".

   Cel de-al doilea produs care mi-a captat atentia a fost "Patut cu sertar KLUPS Karolina II Natur + Saltea". Produsul este cel din imaginea de mai jos.

 Acest patut mi-a atras atentia imediat. Are un design modern, partile lui laterale sunt confectionate din pin, lateralele de la cap si picioruse fiind din pal. Spre deosebire de celalalt patut, acesta vine insotit si de un sertar, in care se pot depozita cu usurinta hainutele sau scutecele copilului. Cel mai important lucru este faptul ca patutul vine insotit si de saltea, o saltea comoda, ce asigura  o pozitie sanatoasa in timpul somnului, este confectionata din materiale antialergice si non-toxice, fibrele de cocos nu permit incalzirea excesiva a corpului si asigura o buna circulare a aerului in saltea. Cea de-a doua saltea mai dispune si de un strat de burete si un strat de seminte de hrisca.


   Dimensiunile interioare sunt la fel ca si cele din modelul de mai sus.

   Alegeti magazinul Bekid, intrucat aici veti gasi exact ce va doriti pentru copilul dvs. la preturi accesibile.